Бөлімдер
open all | close all
Мұрағат
Күнтізбе
Октябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
  1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

Абайтану пәнін мектеп оқушыларына оқыту барысында рухани жаңғыру үдерісіндегі маңызы

          Қытайда – Конфуций атындағы институт бар, Германияда – Гете атындағы институт бар, сол сияқты Қазақстанда  да Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінде Ұлы Абай атындағы ғылыми зерттеу институты бар.

          Елбасы Н. Назарбаев: “Абайды мектептер мен ЖОО-да ғана емес, балаларға балабақшада, отбасы тәрбиесінен бастап оқытқан жөн”- дейді. Расында, жаңадан тілі шығып келе жатқан балаға Абайдың жеңіл-желпі өлеңдерін ата-анасы жаттатқызса балада жақсы сөйлей бастайды.

         Ұлы Абайды танытып, оның мол мұрасымен таныстыратын “Абайтану” пәнін оқыту өте маңызды. Абайтану – дегеніміз, әлемге қазақты таныту. Жастарды жақсылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. Абайдың әдеби мұрасы — қазақ халқының ой санасы, дүниетанымының биік шыңы.

              Мектеп оқушыларына Абайтану пәнің оқыту мақсаты:

  • Оқушыларға Ұлы Абай Құнанбаевтың шығармашылығын толық игерту;
  • Абай поэзиясының құдіретін таныту, ақын шығармашылығын әлем әдебиетімен салыстыра білу;
  • «Абайтану» пәнін оқушыларға пәнді игеру барысында алған білімдерін одан әрі тереңдете түсуге;
  • Абай өлеңдерінің, қара сөздерінің, поэмаларының және көркем аудармаларының ішкі табиғатына талдай үңілу арқылы оларға ақын талантының көркемдік-эстетикалық мәнін игерту;
  • Абай өлеңдерінің барлық жанрын саралау, поэмаларының көркемдік-идеялық табиғатын ашу, қара сөздерінің тақырыптық, тәрбиелік мәнін түсіну;
  • Балалар «Абайтану» пәнін оқу нәтижесінде, Ұлы Абайды танып, рухани-адамгершілік қасиетін бойларына сіңіріп өседі.

Абайтану пәні балалардың болашақ өміріне мол тәжірибе мен өнеге береді. Абайдың әр сөзін бойына сіңіріп өскен бала:

  • ата-анасын және үлкендерді құрметтейтін болады;
  • оқу мен білімнің маңыздылығын түсінеді;
  • Абай шығармаларын жаттаған және оқығаннан тіл байлығы артады және есте сақтау қабілеті жоғары болады.

           Философия және саясаттану факультеті педагогика және білім беру менеджменті кафедрасының «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» мамандығы студенттері  педагогикалық практика барысында «Өзін-өзі тану» сабақтарында Абай өлеңдерін, қара сөздерін, поэмаларын және көркем аудармаларын  қолданады,  талдау арқылы рухани-адамгершілік қасиетін бойларына сіңірүге ықпал жасайды. Және сынып сағаттары, тәрбие іс-шаралар өткізіледі.

         Сонымен қатар педагогикалық практика барысында байқағанымыз Абайтану пәні мектепте факультатив ретінде ғана өткізілүі, әсіресе орыс  тілді сыныптарында,  Абай поэзиясының құдіретін таныту көркемдік-идеялық табиғатын ашуға, қара сөздерінің тақырыптық, тәрбиелік мәнін түсінуге жеткізіліксіз екен.  Рухани жаңғыру үдерісіндегі маңызды мәселе ретінде шұғыл қарастыру керек екені белгілі болды.

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті,

философия және саясаттану факультеті педагогика және

білім беру менеджменті кафедрасының оқытушысы,

п.ғ.к., доцент Мамырбекова Гүлсән Әріпқызы

«Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану»

 мамандығы 2-курс студенті

Садыкова Ақбаян

Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в Google Buzz
Опубликовать в Яндекс
facebook twitter Vkontakte Mail.ru
Хабарландыру
Конференцияға қатысу және материалдарды жариялау үшін сұраныстар жасау мерзімдері:


«Аударматану мен әдеби компаративистиканың өзекті мәселелері» Әр жылдың 5 ақпанына дейін

«Абай және қазіргі заман» Әр жылдың 5 сәуіріне дейін

«Мәдениетаралық коммуникация және әдеби компаративистика» Әр жылдың5 мамырына дейін

«М.Әуезов және әлем әдебиеті» Әр жылдың5 қыркүйегіне дейін

«Қабдолов оқулары» Әр жылдың 15 қарашасына дейін

Ыстықкөл форумы «Ш.Т.Айтматов және әлем әдебиеті» Әр жылдың 01 мамырына дейін .
Баннерлер